ANUNȚ PUBLICITAR – Invitație de participare privind achiziţia publică de lucrări de construcţii
Documentatia completa – AICI !
Privind achiziţia publică de lucrări de construcţii
TITLU PROIECT
„REABILITARE MODERATĂ A SEDIULUI ADMINISTRATIV AL PRIMĂRIEI DIN COMUNA CORNU LUNCII, SATUL SASCA MICĂ, JUDEȚUL SUCEAVA”
Proiect finanţat prin Planul National de Redresare si Reziliență ,
Componenta 10 – Fondul Local
Cu respectarea Legii 98/2016 privind achizițiile publice cu modificările și completările ulterioare, conform prevederilor Art. 7, alin. (7) din Legea 98/2016 privind achizițiile publice modificată și completată, Comuna Cornu Luncii, județul Suceava vă invită să participați la procedura de atribuire a contractului de lucrări în cadrul proiectului cu titlul: „REABILITARE MODERATĂ A SEDIULUI ADMINISTRATIV AL PRIMĂRIEI DIN COMUNA CORNU LUNCII, SATUL SASCA MICĂ, JUDEȚUL SUCEAVA”
- DATE DE IDENTIFICARE AUTORITATEA CONTRACTANTĂ
U.A.T Comuna Cornu Luncii, cu sediul social în sat Cornu Luncii, comuna Cornu Luncii, județul Suceava, România, cod poștal: 727140, cod fiscal 4441573, tel: 0230/542.296, fax: 0230/542296, e-mail: secretar_cornuluncii@yahoo.ro, intenționează să achiziționeze direct execuția lucrărilor pentru obiectivul de investiții: „REABILITARE MODERATĂ A SEDIULUI ADMINISTRATIV AL PRIMĂRIEI DIN COMUNA CORNU LUNCII, SATUL SASCA MICĂ, JUDEȚUL SUCEAVA”. în conformitatea cu prevederile Contractului de finanțare nr. 7857/20.01.2023 – 1655/23.02.2023.
Tip anunț: Achiziție directă
Denumire contract: Execuția lucrărilor pentru obiectivul de investiții: „REABILITARE MODERATĂ A SEDIULUI ADMINISTRATIV AL PRIMĂRIEI DIN COMUNA CORNU LUNCII, SATUL SASCA MICĂ, JUDEȚUL SUCEAVA”
Criteriu de atribuire: prețul cel mai scăzut
Sursa de finanțare: Planul National de Redresare si Reziliență, Componenta 10 – Fondul Local – 1.3 – Reabilitarea moderată a clădirilor publice pentru a îmbunătăți serviciile publice prestate la nivelul unităților administrativ – teritoriale, Runda 1
Durata contractului: maxim 12 LUNI de la data semnării contractului de ambele părți si constituirea garanției de buna execuție a contractului.
Valoarea estimată a contractului: 890.000,00 lei fără TVA din care:
- Capitolul 2 Cheltuieli pentru asigurarea utilităților necesare obiectivului de investiții: 49.800,00 lei fără TVA – cheltuieli NEELIGIBILE
- Capitolul 4.1 Construcții și instalații: 702.700,00 lei fără TVA
- Cheltuieli ELIGIBILE: 270.503,11 lei fără TVA
- Cheltuieli NEELIGIBILE: 432.196,89 lei fără TVA
- Capitolul 4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice și funcționale: 26.500,00 lei fără TVA – cheltuieli ELIGIBILE
- Capitolul 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice și funcționale care necesită montaj: 106.000,00 lei fără TVA – cheltuieli ELIGIBILE
- Capitolul 5.1 Organizare de șantier: 5.000,00 lei fără TVA – cheltuieli NEELIGIBILE
Clasificare CPV : 45453000-7 Lucrări de reparații generale si de renovare (Rev.2)
Garanția acordată lucrării: 36 de luni
Valabilitatea ofertei: 90 de zile de la depunere.
Moneda în care se va transmite oferta de preț: RON
- DESCRIEREA CONTRACTULUI
Condiții de participare: Operatori economici de profil cu experință în domeniu
Termenul de depunere a ofertelor: 10.07.2024 ora 10.00
Proiectul vizează reabilitarea moderată a clădirii C1 – sediu administrativ (regim P)
Amplasamentul este situat in intravilanul comunei Cornu Luncii, judetul Suceava. Terenul are suprafata de 2896,00 mp, conform inscrisurilor din Cartea Funciara nr. 37974.
Prin proiect se propun măsuri de eficientizare energetică a clădirii, intervențiile vor fi la nivel de hidro – termoizolare a anvelopei existente.
Corp C1 – sediu administrativ | |
Funcțiune | Sediu Administrativ |
Regim de înaltime | P |
H streașină de la CTN | 5,66 m |
H max (coamă) de la CCTN | 7,28 m |
A construită propusă (Ac) | 241,00 mp |
A construită desfășurată propusă (Acd) | 241,00 mp |
A utilă propusă (Au) | 173,13 mp |
Volum clădire | ~1.400,00 mc |
Categoria de importanță a clădirii | C – conform HGR nr. 766/1997 |
Calasa de importanță a clădirii | III – conform normativ P100 – 1/2013 |
Gradul de rezistență la foc | IV – risc mic de incediu |
BILANȚ TERITORIAL PROPUS: | |
A construită TOTALĂ C1+C3 | 600,00 mp |
A construită desfășurată TOTALĂ C1+C3 | 600,00 mp |
S teren | 2.896,00 mp |
P.O.T. propus | 20,71% |
C.U.T propus | 0,20 |
Tipul de lucrări si activitățile ce se vor desfășura pentru realizarea contractului de lucrari se regasesc în documentația tehnică ce va fi pusă la dispozitie de către autoritatea contractantă, în format online, la solicitarea în scris la adresa de e-mail: secretar_cornuluncii@yahoo.ro,
Operatorii interesați își pot depune oferta, in plic închis, la sediul autorității contractante Comuna Cornu Luncii. Redactarea ofertei se va realiza in limba romana.
Oferta financiară va fi exprimată în lei (fără TVA), reprezentând prețul total al lucrărilor.
Autoritatea contractantă va iniția achiziția directă utilizând catalogul SEAP cu operatorul care va respecta toate cerințele și criteriile prevăzute în documentația prezentei proceduri.
- MODUL DE DEPUNERE A OFERTEI
Informații detaliate privind condițiile de elaborare a ofertei se vor realiza in conformitate cu prevederile caietului de sarcini si a documentatiei tehnice puse la dispozitie de catre autoritatea contractanta.
Eventuale clarificări sau informații suplimentare se pot solicita prin e-mail: secretar_cornuluncii@yahoo.ro,
Ofertele depuse dupa data limita, respectiv 10.07.2024 ora 10.00 vor fi declarate intarziate si vor fi returnate fara a fi deschise.
Procedura de achiziție a prezentului anunt de publicitate se va realiza în conformitate cu prevederile Legii 98/2016 privind achizitiile publice si ale HG 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, utilizând Sistemul Electronic al Achizițiilor Publice (SEAP) și cu respectare IN TOTALITATE a documentației de atribuire a contractului.
Oferta va conține două secțiuni:
- OFERTA SCRIPTICA se va depune la sediul autorității locale: Comuna Cornu Luncii, localitatea Cornu Luncii, județul Suceava. Depunerea acesteia se va realiza într-un plic închis și sigilat, cu mențiunea ”Ofertă pentru execuția lucrărilor aferente obiectivului de investiții: „REABILITARE MODERATĂ A SEDIULUI ADMINISTRATIV AL PRIMĂRIEI DIN COMUNA CORNU LUNCII, SATUL SASCA MICĂ, JUDEȚUL SUCEAVA”, având marcată denumirea și adresa ofertantului, pentru a permite returnarea fără a fi deschis, în cazul în care oferta respectivă este declarată a fi primită cu întârziere. Dacă plicul exterior nu este marcat conform specificațiilor anterioare, autoritatea contractantă nu își asumă responsabilitatea rătăcirii ofertei.
Ofertele care depășesc valoarea maximă aprobată și/sau care nu îndeplinesc condițiile impuse vor fi excluse din evaluare.
- OFERTA DIGITALĂ – Sistemul Electronic al Achizițiilor Publice ( SEAP)
Ofertanții trebuie să fie înregistrați în SEAP pentru a putea definitiva procedura de achiziție directă. După evaluarea ofertelor de către autoritatea contractantă, ofertanților participanți la achiziția directă li se vor comunica motivele respingerii ofertelor sau rezultatul evaluării în funcție de situație. Ofertantului câștigător i se va comunica rezultatul pentru a putea posta oferta în catalogul electronic SEAP în termen de maxim 2 zile lucrătoare de la comunicare.
Achizitorul are deplină decizie în selectarea ofertantului câștigător, fără a fi obligat să prezinte justificări celorlalți ofertanți. Prezentei achiziții directe nu îî sunt aplicabile prevederile Legii 98/2016 modificată și actualizată cu privire la stabilirea condițiilor de participare, criteriile de atribuire, specificațiile tehnice si/sau prevederile referitoare la soluționarea contestațiilor, achiziția directă nefiind o procedură de atribuire a unui contract de achiziție publică.
Publicarea prezentului anunț are rol de informare/publicitate, autoritatea contractantă nu exclude de la achiziție operatorii economici deja înscriși în catalog. Scopul acestui enunț este acela de a determina operatorii economici sa-și înscrie ofertele de preț în catalogul electronic astfel încât la data verificării catalogului și inițierii achiziției să fi întreprins toate demersurile pentru a se asigura ca sunt operatori care să răspundă necesităților autorității contractante.